Interim Personal Assistant
Geen vaste assistant in dienst willen of kunnen nemen, maar wel de behoefte hebben aan tijdelijke en professionele ondersteuning? U huurt mij in op het moment dat u mij daadwerkelijk nodig heeft met de kwaliteit van een vaste kracht. Het is een kwestie van ‘plug & play’.
Als interim Personal Assistant kan ik verschillende taken en werkzaamheden voor u uit handen nemen. Hierbij kunt u bijvoorbeeld denken aan:
- Administratie ordenen
- Agendabeheer en afspraken inplannen
- E-mails screenen en beantwoorden
- Follow-up geven aan afspraken en bewaken van termijnen
- Herstructureren en/of reorganiseren van uw secretariaat
- Inplannen van uw interne, externe en online-vergaderingen
- Redigeren van uw brieven en (proces)stukken en documenten
- Proactief organisatietalent
- Vervanging tijdens bijvoorbeeld zwangerschapsverlof, ziekte en vakantie
Benieuwd naar wat ik nog meer voor u kan betekenen? Neem dan snel contact op met mij en dan bespreken we de mogelijkheden.
Contactgegevens