Selecteer een pagina

Interim Personal Assistant

Geen vaste assistant in dienst willen of kunnen nemen, maar wel de behoefte hebben aan tijdelijke en professionele ondersteuning? U huurt mij in op het moment dat u mij daadwerkelijk nodig heeft met de kwaliteit van een vaste kracht. Het is een kwestie van ‘plug & play’.

Als interim Personal Assistant kan ik verschillende taken en werkzaamheden voor u uit handen nemen. Hierbij kunt u bijvoorbeeld denken aan:

  • Administratie ordenen
  • Agendabeheer en afspraken inplannen
  • E-mails screenen en beantwoorden
  • Follow-up geven aan afspraken en bewaken van termijnen
  • Herstructureren en/of reorganiseren van uw secretariaat
  • Inplannen van uw interne, externe en online-vergaderingen
  • Redigeren van uw brieven en (proces)stukken en documenten
  • Proactief organisatietalent
  • Vervanging tijdens bijvoorbeeld zwangerschapsverlof, ziekte en vakantie

Benieuwd naar wat ik nog meer voor u kan betekenen? Neem dan snel contact op met mij en dan bespreken we de mogelijkheden.